君子病無能焉,不病人之不己知也。

2013年5月21日 星期二

生活 update

一個唔覺意, 就已經兩個星期無update個blog
近來忙忙忙, 忙咩呢?

2013年的上半年, 就是一直在學習. 無論是學新嘢, 還是温故知新, 都用了我不少的時間.

先是考了基礎體適能證書

接著就是急救證書, (以前考過, 不過過期後沒有續牌, 所以要從頭開始)

第三樣就是終於考了中國整脊師的試. 

完成了以上三件事, 距離我的目標近一些了.

現在, 繼續積極準備另一些工作.

係乜嘢? 到時我會話俾大家知喇.

-------------------------------------------------------------------

近期無乜寫中醫的內容, 就送大家一幅圖, 尤其是俾經常對住電腦的朋友.


好多人用完電腦之後都會頸痛, 黎緊我會同大家分享一下頸痛的問題


2 則留言:

  1. 我好唔健康
    [版主回覆05/27/2013 16:21:28]咁你要注意下喇

    回覆刪除
  2. Circle正是常用電腦的人..(嘆~
    Tommy也要take care...
    [Circle回覆06/05/2013 01:34:02]謝謝Tommy見到*0*/呵呵呵!!!!
    [版主回覆05/28/2013 11:12:41]Circle你保重兼加油,我係太古見到你的手作書簽

    回覆刪除