君子病無能焉,不病人之不己知也。

2015年12月28日 星期一

關於頭風,你要知道的事(下)

原來有人會回應篇訪問,不如又係度答下。
回應1:戇鳩無下限,啲中醫唔游水定係游水果陣個撚個都用密實袋封撚實個頭(連口鼻一齊封埋最好!)??
答:唔洗咁激動既。老老實實,其實戇鳩呢家野真係無分上限下限同極限ga。不過醫師都會間中游下水,但係又唔洗用到密實袋封撚實個頭喎。其實我都係想叫大家唔好濕住個頭訓覺,因為個頭濕住,冬天天氣又凍,夏天又可能會開冷氣,係會好易凍親架。濕唔濕個頭同濕左吹唔吹頭都係兩回事喎。

回應2:我每日正常都洗頭2次又唔會吹頭都冇頭痛過喎=.=


答:咁樣證明你氣血都仲係充足,唔係咁易受風邪侵襲,係好事黎。不過呢,有時D野一時無事又唔代表係好既。好似食煙咁,唔會食一枝就肺癌ga,不過風險會高d咁解。

有些情況,例如好少運動的人,由於身體陽氣不足,佢一出戶外跑步,出完汗,會好易冷親;或者會跑跑下已經覺得頭痛。呢D表現就係受到風邪吹襲,咁係唔係唔運動呢? 又唔係喎。

其實只要跑個陣帶返頂帽,跑完立即抺乾身同換衫,等到個身既汗停曬先去沖涼,咁就唔會咁易凍親。再保持運動一段時間(數星期),等身體體表陽氣充足,衛氣(保護身體的氣)夠,就算你唔帶帽,都會無咁易頭痛啦。
關於頭風,你要知道的事(上)



沒有留言:

張貼留言